Delen? Graag! Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest

Home Forums Kletspraat Voorstellen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jarno 1 jaar, 6 maanden geleden.

• Auteur

richdb69
    Participant

Hoi allemaal,

Ik ben Richard, sinds deze week trotse eigenaar van een Jolla telefoon.
    Volg Jolla al sinds het begin maar het toestel heeft nu een leuke prijs. En mijn eerste ervaringen zijn goed.
    Goede ondersteuning voor Android apps wat nodig is zolang er geen ‘goede’ native apps zijn voor ‘standaard’ apps
    die de meeste mensen dagelijks gebruiken.

Maar alles werkt goed bij mij. imap mail, caldav voor mijn agenda, exchange voor werk mail/agenda.
    De komende dagen een beetje verdiepen in native apps via de store en openrepos.

Iemand al een idee of ze bezig zijn met ondersteuning voor Nederlands? En zo ja kan je als gebruiker daar aan
    bijdragen?

Jarno
    Moderator

Nogmaals welkom!

Om antwoord te geven op je vraag over Nederlands. Ja, er is een door de community gemaakte vertaling. Deze is helaas niet zo goed als we zouden willen, maar tot Jolla zelf met de tools komt om dit te verbeteren is dit de enige optie. De vertaling is te vinden via openrepos.net. Zie bijvoorbeeld dit artikel van Andre: https://www.jollanl.org/2015/01/16/nederlandse-vertaling-voor-update-10/

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.